LOGO
Головна Контакти Карта сайту
uk
Приватним особам Бізнесу Відділення та банкомати Новини Про банк
Про банк
 > 
Участь Банку в платіжних системах
Історія розвитку
Корпоративне управління
Топ-менеджмент банку
Звітність
Реквізити банку
Вакансії
Контакти
Фонд гарантування вкладів фізичних осіб
Майно що реалізується банком
Банки-партнери
Партнери банку
Акредитовані страхові компанії
Персональні данні
Участь Банку в платіжних системах
Інформація для акціонерів та стейкхолдерів
Супутня інформація

Участь Банку в платіжних системах


АТ "МетаБанк" є учасником наступних платіжних систем:
1) Система електронних платежів (СЕП)
Оператор платіжної  системи та його місцезнаходження: Національний банк України, 01601, Україна, Київ, вул. Інститутська, 9.
Дата включення до Реєстру: 25.03.2019 (дата приєднання до Єдиного договору банківського обслуговування та надання інших послуг Національним банком України за результатом розгляду Заяви про приєднання №230/17989 від 26.02.2019)
Гіперпосилання на сторінку Національного банку України, на якій можна перевірити ці відомості

2) Міжнародна платіжна система "MasterCard"
Оператор платіжної системи та його місцезнаходження: "MasterCard International Incorporated", Шосе де Тервюран 198 А, Ватерлоо 1410, Бельгія
Дата включення до Реєстру: 07.09.2009 (свідоцтво №469 від 07.09.2009, свідоцтво з урахуванням змін №1151 від 27.12.2018)
Гіперпосилання на сторінку Національного банку України, на якій можна перевірити ці відомості 
TM MasterCard1.jpg


TM MasterCard2.jpg













TM MasterCard3.jpg





3) Національної платіжної системи «Український платіжний простір» («ПРОСТІР»)
Оператор платіжної системи та його місцезнаходження: Національний банк України, 01601, Україна, Київ, вул. Інститутська, 9.
Дата включення до Реєстру: 03.07.2017 (Договір приєднання до НПС "ПРОСТІР" №К-7840 від 03.07.2017)
Гіперпосилання на сторінку Національного банку України, на якій можна перевірити ці відомості 
TM Prostir.jpg

 

 

АТ "МетаБанк" (далі - Банк) взаємодіє зі своїми клієнтами-користувачами карток "Металкарт" і карткової платіжної системи "MasterCard" на підставі договору банківського рахунку, операції за яким здійснюються з використанням електронних платіжних засобів. Інформація з обслуговування клієнтів Банку в рамках карткової платіжної системи (послуги, які надаються банком, порядок перерахування грошових коштів, терміни зарахування коштів одержувачам, порядок врегулювання суперечок між банком і користувачами платіжної системи) міститься в договорі банківського рахунку, операції за яким здійснюються з використанням електронних платіжних засобів (Металкарт або MasterCard ) та Типових умовах до нього. Зокрема, але не виключно:
- залежно від типу рахунку за рахунком можуть здійснюватися операції з зарахування заробітної плати, пенсії та грошової допомоги, коштів, перерахованих з власних рахунків клієнта або рахунків інших осіб, коштів, перерахованих на рахунок через платіжні пристрої, отримання готівкових коштів з рахунку через платіжні пристрої в межах залишку коштів, перерахування коштів на інші власні рахунки та на рахунки інших осіб з урахуванням обмежень, встановлених діючим законодавством, Договором, Типовими умовами та Правилами користування пластиковими платіжними картками;
- перерахування (переказ) коштів здійснюється з власного поточного рахунку клієнта-фізичної особи за допомогою електронного платіжного засобу, а саме: платіжної картки Металкарт або шляхом надання до Банку розрахунково-касових документів. Безготівкове перерахування грошових коштів на користь одержувача, вказаного в розрахунковому документі клієнта, виконується не пізніше наступного робочого дня з дня списання коштів з рахунку клієнта;
- зарахування грошових коштів на рахунок клієнта здійснюється з дотриманням вимог нормативних актів Національного банку України не пізніше наступного робочого дня з моменту надходження їх у Банк.
Перерахування коштів з картрахунку виконується у валюті рахунку. Актуальний перелік валют, в яких відкриваються картрахунку, міститься в тарифах Банку.
Усі спори між учасниками та користувачами платіжних систем вирішуються сторонами шляхом переговорів. Кожен користувач платіжної системи у конфліктних ситуаціях має право звернутися до АТ «МетаБанк» як учасника платіжної системи. АТ "МетаБанк" зобов'язаний оперативно розглянути звернення і прийняти рішення. У випадку недосягнення сторонами згоди спори підлягають вирішенню у порядку, передбаченому чинним законодавством України

 
Оцінка якості обслуговування